sista jullovsdagen i america

Hejsan,
sista och väldigt seg dag innan skolan börjar imorn. Jag började dagen med att titta på 50/50 det är en film om en kille som är 27 och har cancer, han klarade sig och jag grät. Skojja inte vad jag har blivit kännslosam!

Sedan pratade jag med Sofia, tills JB sa åt mig någonting att typ göra mig iordning för att det var redan middagstid (4). Men ingenting hände, Monica hade typ precis vaknat up. Och jag pratade med Clara. Gjorde mig i alla fall iordning. Inget smink, har typ inte sminkar mig över huvud taget under lovet. Inte ens de gånger jag har gått ut. Och min hy är jättedålig nu för jag har åtit massor av choklad.

Jag åt rester från gårdagen med Monica och satt och pratade med henne ett tag. Och lekte med voven tills jag blev för rädd för att han skulle kissa på mig.

Gick up och började skriva på mitt rekomendationbrev för att vara en returnee ska bli klar den här veckan!!! Och samtidigt tittade jag på filmen Hitch välrigt rolig. Han är dating doctor, men världigt föutsägbar. Och sedan har jag pratat med en massor av personer, väldigt trevligt!:)

Nu ska jag sova, tagga för sista semestern! WIIIHOOO
Imon är det skola som sagt och vi har en soccer match imorn efter skolan så jag kommer inte vara hemma förens sent.
Vi hörs, godnatt. Och alla ha det bäst i sverige tills jag kommer hem!:)
8 dagar kvar!!!!! måste köpa en resväska

Kommentarer
Postat av: pappa

8 dagar. Vilken nedräkning. Du får kosta på dig några sms om du inte kommer åt bloggen i Hawaii. Det är en bra bit du skall flyga. Ungefär som från Texas till Kanariöarna eller till Spanien i Europa.

2012-01-09 @ 10:23:47
Postat av: Mamma

Tankar känslor känslosamt allt i en härlig blandning Jag tror du är superglad efter dagens start iskolan. Och så får ju ni två på ett naturligtvis träffas. Kan väl inte bli bättre. Idag har jag betalt in sista köpeskillingen för Dentamel... Nu kör vi - 2012 som blir ett superår ialla avseenden. Vi kollar biljetter för usa resa - idagarna bokar vi nog. nedräkning på Hawaii - känns ju superspännande. Där var där jag gick påbreven och utan badskor trampade på en taggig eländig borre som gjorde smärtsamt ont...om du sätter näsan och ansiktet i solen kommer alla chokladätande märken i ansiktet försvinna bort på en litet kick. Kram och sovgott Mamma

2012-01-09 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0