Track = friidrott, här kommer jag!

Hejsan,
idag har jag skrivit brev. För jag har fått brev av Clara och Linnéa! :)

Jag vaknade i bra i bra tid idag. Han till och med sminka mig hemma! Något som inte händer ofta, brukar göra det på bussen.

Gick till dansummet och såg när Jaime & massa andra dansade något cool jungeldans till en låt av LejonKungen. Sedan gick jag snabbt till mitt skåp och släppte av mina kläder och sedan så gick jag till engelska. Där vi lästa om andra världskriget, trodde jag var färdig med det. Verkar som jag hade fel.

Teater som jag nu är på hel väg att byta till track. Pratade med coachen idag!!!:) Men det betyder att jag måste sluta soccer 8de (som jag ville) måste bara hitta något att ta istället.

algebra, gillar inte min nya lärare, han är elak i mina ögon. Behandlar personer på ett sätt jag inte gillar.

Lunch, det var en sandwich och chips så jag var dödligt hungrig när vi spelade soccer senare på dagen och det känndes som jag skulle svimma!

Fysik, gillar den klassen som sagt:)

Us history, mer film tittande och tagit anteckningar. Det var en riktig bra film om hur amerikanare körde ut indierna från deras land.

physology, en massor av skrivande. 1 sida journal och 1 upsats på en sida. Och sedan skrev jag två brev på två sidor var. Sedan lekte jag med hans leksak, och alla tittade på mig igen. Det är mitt mål med den klassen. Klara att göra det! Han gjorde det också och klarade det 4 av 5 gånger. Och massor av annat, alla skrattade åt mig (med mig). Haha min favorit klass måste jag säga! Imorn ska han ta med en hjälm så jag kan leka med leksaken, ska försöka ta kort på den så ni får se

soccer, gjorde inte ett skit igen. Eller jo vi strechade-.-

Sedan var det efter skolan träning,som sagt kännde mig svimfärdig. men jag gjorde bra ifrån mig, tränade positioner & coachen sa att jag var dukitg. :) Tog bussen hem och hemma åt jag massor av mat och sedan satt jag och ines och pratade och skrattade åt allt möjligt. Den tjejen är riktigt rolig!:) Vi har verkligen kommit närmare.

Nu sitter jag på min säng igen, planerar för en dusch och gå och lägga mig!
Imorn har jag en match i skolan.
Och sen är det bara 6 dagar kvar!!!
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Track - friidrott - intressant - är det utvalda grenar eller alla ?

Hur kom det sig att du började en ny algebra ?

Vad sägs om dans med Jamie?

Jag i Torshälla hela dagen. Bra dag - ny hemsida från imorgon, my företagspresentation och erbjudanfefolder.

Nyduschad blogg i sängen med iphone därefter sova. Kram



2012-01-12 @ 22:00:05
Postat av: Anonym

Track - friidrott - intressant - är det utvalda grenar eller alla ?

Hur kom det sig att du började en ny algebra ?

Vad sägs om dans med Jamie?

Jag i Torshälla hela dagen. Bra dag - ny hemsida från imorgon, my företagspresentation och erbjudanfefolder.

Nyduschad blogg i sängen med iphone därefter sova. Kram



2012-01-12 @ 22:01:15
Postat av: Pappa

Jag och Markus ser på TV resten sover. Nä förresten det går runt någonting i bottenvåningen och sniffar i sig damm. Kul att det funkar bra med Ines.



Kram pappa

2012-01-12 @ 22:06:51
Postat av: Emma

Hallå, jag vill också skicka brev, vad har du för adress därborta?! :D <3

2012-01-16 @ 21:15:57
URL: http://www.tepaus.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0