Mariiooooo

Hejsan,
idag har vi väntat på bussen iännu en timma. Den kom inte... Vi gick up halv 8 och gick till Leo's och åt frukost och väntade på bussen. Men den kom aldrig. Vi fick tag på coachens nummer så han kunde be en av tjejerna att plocka up oss.

Vi sprang 1 mile och sedan gjorde vi springt till våran coach kom(han var sen). Mina ben gör ont måste jag säga, träningverk. Vi passade lite och övade på possitioner.

Tog bussen hem. (den var där...) hemma satt vi och pratade och sedan åt vi nudlar. Jag tog en dusch- gissa om de känndes skönt! - och Hayley åkte iväg med sina vänner och sover över där. Så jag får sängen för mig själv.

Vi åkte runt i lite olika affärer och pratade i bilen. Betalade för min telefon och även skickade iväg julklapparna till min familj. Får se när de kommer fram då...

Hemma åt vi mat, låg i sängen och spelade på Hayley's ipod och läste bloggar. lat dag.

Spelade även mario med JB och jag tryckte på knappen så vi van hela spelet. Mario gör en så glad, de är så kul!!!

Försökte hålla mig uppe för Monica skickade ett sms och sa att de behöve hjälp med kassar. Men jag somnade och de väckte mig inte. Nu har jag i alla fall gjort mig iordning och nu ska jag sova. Ta igen lite sömn.
Godnatt(:

Kommentarer
Postat av: Mamma

GodMorgon,

Min första sovmorgon detta år - härligt. Jag har åkt till Torshälla varje dag klockan 7. Vi ska i början på veckan lanseringa en ny hemsida på www.dentamel.se och så har vi ett erbjudande med massor av produkter, en ny företagsfolder, och så har vi haft inventering.

Idag trettondagsafton ska familjen Grägg komma hit på middag. Vi har inte träffat dem på ett år så det ska bli roligt att höra vad som händer med dem. Hörde att Sofia börjat på Djursholmssamskola och att de ska flytta till Stocksund nu i vår. De har sålt sitt hus.

Jag ska till frissan idag och så handla god mat. Solen skiner äntligen på oss i Täby det var sådana kontraster att komma från Röjan till Täby. Där var det ljust Soligt mycket snö och vintervackert medans här har regnet rasat ner och det har varit näst intill svart hela dagarna. Tänker på dina underbara varma dagar där och att du verkligen får uppleva kontrastermäven väderleksmässigt. Kram mamma

2012-01-05 @ 09:46:57
Postat av: Emma

Jag saknar dig jättemycket, ditt leende och dina skimrande ögon. Speciellt när man är lite nere skulle man behöva lite mikaela. Ska vi prata någon dag?

pussar och kramar på dig!

2012-01-05 @ 23:28:09
URL: http://www.tepaus.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0