vi vann Hayleys sista soccer match

Hejsan
har verkligen haft en toppendag! Hahah vilka dagar är inte det numera? (imorn kommer inte vara)

I alla fall, jag och ines åkte själa bussen. Och hon åt frukost med en av sina kompisar så jag åt med Kat som jag mötte.

Engelska där vi tittade på mer film om andra världskiger - auzwitch konsentrationslägret.

Teater, ja fortfarande där...

Algbra - MÅSTE BYTA DEN LÄRAREN, blir så himla irriterad så det inte är sant. Jag tycker han är oförskämt och skriker hela tiden. Han får mig att känna mig som om jag är dum i huvet...

Lunch

Fysik, lekte med våglängd på en tråd som snörrade snabbt. Det var coolt:)

Us History, pratade. Det sitter en kille vid mitt bord som är blyg, vill inte ha ögonkontakt vet inte riktigt hur jag ska göra för att prata med honom, liksom få med honom i gruppen. Men men. 

psucology, läraren pratade en massor. kommer vara intressant och jag gillar den läraren som sagt:)

Soccer, satt ute och frös häcken av oss i en timme medan varsity spelade.

Sedan bytte vi om och så hängde vi i Castillo's rum tills klockan typ 5 (en timme) sedan gick vi ut och började värma up för matchen. Det andra laget var riktigt dåligt och vi spelade bra, och jag gjrode bra ifrån mig. Haha, det slutade med 3-0 till oss :D Wiihooo! Marissa och hela hennes familj var där och tittade och även Jaime kom någonstans efter halvlek. Kunde tyvärr inte vara med honom eftersom jag vill att Moinca ska träffa honom före Marissa gör det...

Sedan åkte jag med Marissa's familj till Dairy Queen och åt hamburgare och glass. Mums, det var super gott och super mycket! Jag fick ett helt meal för endast 40 kronor! Och det var mycket mat! Sedan åkte jag hem och pratade en snabbis med Monica och även med Ines och nu liger jag på sängen och ska ta en dusch och sedan sova!

imorn kommer inte Jaime till skolan, så jag får väl gå själv till mina klasser.
GODNATT! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var i täby centrum och träffade Farmor och.

Miranda som shoppade. Miranda hälsar .

Träffade Christina Morin och Hanna har åkt på

Volluntär resa till Ghana i Afrika på 4 månader.

Christina hälsar så gott.

Famijefilm i kväll med poker pinguien med Carry

Somskådespelare - bra.

GodNatt kram mamma

2012-01-13 @ 23:01:14
Postat av: pappa

Nu sitter jag och kollar flygbolag och hotell. Vi tänker oss att åka från Sverige 8 e eller 9 e juni. Då kommer vi till McAllen ca 22 samma dag så då blir det nog bara att ta in på hotell efter 19-21 timmars resa. Tanken är att sedan åka Til LAS Vegas efter några dar oc sedan vi Los Angeles highway 1 upp till San Fransisco. Ok?

Hur många dar skall vi vara i Mission innan vi åker vidare. Vi kommer ju självklart hyra bil direkt när vi kommer så att vi kan åka runt också. Om du köper väska för att åka till Hawaii så köp en mjuk. När vi sedan åker runt i bil så skall vi få in alla väskor i bilen

Kramar pappa

2012-01-14 @ 11:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0