101 - 100 - 99

hejsan,
missade två dagar pga. att jag kom hem sent och jag försöker hålla min sovtid vid 10. 

onsdag var en helt vanlig dag. Kommer inte ihåg något speciellt alls! Vi hade collage conection, som varje onsdag. Jag stannade för track efter skolan och åkte hem och åt. Sedan åkte vi iväg till Walmart då jag köpte lite småsaker och var inte hemma förens klockan 10, så jag sov inte förens klockan 11.



Jag vaknade klockan 6 för att väcka up JB - då både Monica och Christina var borta sedan fem den mogonen för att christina skulle ta ett körkorts test. Jag satt och pratade med pappa via telefon lite. Vanlig dag i skolan. Jag lämnade klockan 3.30. till Mission Veterans för ett track meet då jag hoppade 4.2 feet (vet inte hur högt det är i cm) högsta jag har hoppat. Men jag skulle ha klarat 4.4 men jag sparkade inte med benen så jag lyckades inte, jag var över ribban dock!

De tog oss oss och äta Pizza efter, tillbaka till skolan och sedan hem och direkt i säng.

Den här dagen var det exakt 100 dagar kvar tills jag ser min familj igen!!!! :D



En lite annorlunda dag i skolan, fick veta att personer pratar skit om mig under första perioden.
Track då vi spang en mile.
Sedan gick jag till GOOD LIFE sak, då alla som har A eller B i alla klasser eller perfect närvaro får gå. DÅ jag satt med Ines och tittade på konserten när folkclocico dansade. Åt ingen lunch för vi fick natchos under dansen. Och fick även veta att det hade varit ännu ett magkrig. Så glad att jag inte gick.

resten av skoldagen var okej, mit humör gick up och ner som tusan. I fysik var jag glad och klippte massa åt läraren. Gjorde inget i Us history och tittade på en film på psychology:n. Yearbook gick jag och åt glass i en annan klass.

Jag åkte bussen hem, satt och pratade med mamma i över två timmar. Bäste på hela dagen typ, har så mycket att prata om! underbart! tack så mycket!<3

Sedan gick jag ner och åt och spelade Uno med ines, jb och sedan ersatter ines med Monica. Under tiden vi spellade fick jag rysningar och skakade på mig som en hund och vi alla kunde inte sluta skratta! fick ont i magen så mycket som vi skattade.

Idag har jag även druckit över 3 liter vatten. Har en vattenflaska som jag fyller up, så här ska börja drickas mer vatten. Resultatet på det blir säkert att jag vaknar upp mitt i natten och behöver gå på toa. 

Nu ska jag i alla fall sova, är trött och halvsjuk! Så ska sova, och förhoppningsvis Läääänge imorgon!
puss och kram <3
9 dagar kvar
13 tills min födelsedag

Kommentarer
Postat av: Pappa

Är på Dyvik och har lagt ett golv i det rum du brukade sova. Vårväder med sol ute. Vackert. Fortfarande för mycket med snö för att det skall gå att köra upp. Kram pappa

2012-03-03 @ 13:47:05
Postat av: Mamma

Tack för underbara samtal.

Har precis kommit hem efter en dag i Vallentuna med Madeleine och Nich. Handlat foder till kaniner och sköldpaddor och fiskar.

Ringt Vilhelm och grattat då han fyllde år i går. Trivs i sin korridorsstudentlya i Lund. För att lära känna alla bättre där har de skapat en torsdagstradition med "champagneträff". Kul ide'.

Kram mamma

2012-03-03 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0