beloved 16, I'll always remeber you

Hej,
jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag exploderar.

MIn dag- track då vi spang en masa och jag var typ död.
Sedan hade vi en BBQ, massor med god mat.

Åkte hem och pratade med Louise och Clara. Och även lite med min familj.

Tog en dusch och sedan åkte vi iväg til HEB och köpte middag. Lagade middag & åt.
Sedan gjorde Monica en tårta, ser ut som en kanin, och vi gjorde påsk ägg.

Juste, jag fick blommor av världens finaste familj

Jag orkar inte skriva mer nu. Har lite käsnlor att ta tag it.
Puss och kram. 16 år på jorden helt galet.
Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: pappa

Grattis min kära dotter. Du är inte liten längre men jag har många och härliga minnen av den lilla flicka med sandhinken, badandet tills du blev blå eller när du lärde dig gå och stötte in i allt så jag fick åka till akuten med dig. Du har ju också lärt dig äta sås men du är nog den enda jag vet som ätit stålbits.



Massor med kramar till min stora tjej. Pappa

2012-03-14 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0