boooootttsss!!! :D

HEJSAN!
Mikaela på jättebra humör hade jag skrivit, och så skrev jag hela inläget och det försvann, så inte lika glad. Men jag har haft en super dag!

Vaknade up vid typ 10, missade min träning, behövde sova. Men jag gick tillbaka till sängen och tittade på Snow White, lite besviken på filmen för den följde inte alls. Men den var bra om man inte visste historien. Snövit sov typ bara i 10 minuter, besvikelse!

Gick up och åt tamales (mexikans mat typ). Och senare så åkte alla iväg och fiskade utom jag och Christina. Vi hitta ett paket med mina presenter. Tackar så mycket! <3 godiset har jag faktiskt lite kvar av haha!

Jag och Chritina åkte iväg vid 4 ungefär och gjorde några betalaningar för Monica. körde vilse och hade en bra tid. Pratade lite sådär smått.

Vi åkte till mallet och jag köpte massa smink. :) Och vi gick runt lite. När vi var klara åkte vi till starbucks och drack frappetchino. EFter det så åkte vi till en boot affär och jag köpte ett par superfina boots efter lite letande! :D

<3

Nu ska jag sova, ska up klockan 7 imorgon för träning!:)
GONDATT! (:

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gud vilka snygga skor du köpte!!!! <3

2012-03-16 @ 07:09:30
Postat av: Mamma

Snygga!. Klär en Texas tjej. Kram & GodNatt

2012-03-16 @ 07:30:19
Postat av: Pappa

Wooowww what a girl

2012-03-16 @ 07:31:45
Postat av: Malin

LOVE! <3

2012-03-20 @ 04:23:20
URL: http://malin.wennerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0