danskonsert

Hejsan,
orkade inte skriva igår, kom hem klockan 12 ungefär och det blev bara inte så. Och vetni jag vill så inte skriva, har ingen skrivlust över huvud taget!

vnlig skoldag på fredagen
engelska - akward moment då våran vikarie började säga att om jag gifte mig med någon härifrån så skulle den personen inte ha så mycket pengar så jag kunde gå och resa runt jorden som jag berättade för henne var vad jag ville göra med mitt liv. Och jag blev helt sur& sa att jag skulle inte förlita mig på någon annan utan skulle tjäna mina egna pengar! Och hon kunde inte ens engelska, typ min engelska i 3:an. Ville bara gå därifrån
track  gjorde ingenting, lärde mig hur man för en vattenfalls fläta de är jättefina!
algebra då vi jobbade tror jag 8kommer inte triktigt ihåg)

lunch
då jag gick med alessia (Jaime var inte i skolan, eller han kom efter 6 perioden) och sedan mötte vi up en annan kompis som jag inte sett på evigheter så vi stod och pratade typ länge. och sedan gick jag och letade efter sekriteraren men hon var inte där. och jag kom försent till Lunch för att äta.

biologi orkar inte
us history vi började med andra världskriget
psychology kommer inte ihåg rikitgt
yearbook och jag gick till dansrummet:)

Sedan åkte jag med AnaKaren och några andra (inclusive Jaime) till massor med olika ställen och sedan till en resturang där vi hämtade up mat och sedan vidare till Dans huset. Där de har haft sina folklorico conserter.
Där de dansade delar av 3 musicaler. Cats (min favorit), Lion King och någon annan. det var 4 skolor som dansade och det tog typ 2½ timme.

slänger in ngra bilder imogon.

Sedan åkte vi Whataburger och åt och satt och pratade i en evighet.
Ana släppte av hemma vid 12 tiden och jag spelade räserbilar med JB ett tag.
Låg och smsade med Alessia och sedan somnade jag klockan 2 ungefär.



Vaknade redan vid 10 tiden och låg och pratade med underbara Clara i telefon.

Jag gick up och pratade mer med familjen och henne. Och jag åt frukost vid typ 2 kanske och satt och pratade relationer & om Ines och allmänt med Monica. I typ 2 timmar!

Jag pratade mer med familjen. Världens bästa!
Och sedan när alla sov så spelade jag spel med JB. Mario på wii! så himla kul!!!!

Vi åt middag vid 9 tiden och hade ingen aning om hur snabbt tiden hade passerat. Jag kände mig som en liten 10 åring, kändes som jag inte behövde bry mig om någonting! Underbar känsla!

Vi fortsatte att spela och tittade även på tv tills 12 ungefär. Och sedan satte jag mig här och chattade med en kompis från Camp! någa av dem har jag kvar! kärlek med alla dessa underbara människor i mitt liv!

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Den är redan halv3. HHAHA hoppas jag kan sova längre imgon!
Godantt mina kära<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om du har tröttnat på att skriva så är kombinationen av bilder och någon text om det mest händelserika överdragen eller något somgav dig intrycknpå något sätt. Tex som din reaktion på vik läraren i engelskan. ( Bra svarat eller om du nubtänkte det tyst för dig själv)

Kram mamma / måndag kväll efter rispats i Vallentuna med Madeleine

2012-03-26 @ 20:33:11
Postat av: Mamma

Skriver igen som en "kratta"... Behöver glasögon och att skriva långsammare....

Ska bli bättring Ps) förresten upp stavas upp och inte up...

Kram igen



2012-03-26 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0