Dr Suess - Mr. Lorex

Hejsan,
idag har varit en bra dag, och väldigt tröttsam. Jag vaknade up klockan 7 och Monica körde mig till skolan där jag hade träning. Som inte riktigt gick så bra, men det var en bra start på mogonen.

Fick skjuts hem av en kompis och hemma så åt jag massor av frukost typ en timme senare. Vet inte riktigt vad jag gjorde senare. Spelade memory med Destanee(sandras äldsta dotter som bor här några dagar) Lekte lite andra lekar och klockan typ två tog jag en dusch.

Gjorde mig iordning och plattade håret och gjorde flätor på ines och Destanee. Senare åkte vi iväg till bio:n och vi såg: Dr Suess, Me Lorex. Verkligen en supersöt film! Riktig feeling good film. Gjorde min dag. Det är en barnfilm men den är helt underbar!

Sedan åkte vi hem och stutsade för att sedan åka iväg till Walmart då jag köte massor med saker till migsjälv. Saker som behövdes. Som tandkräm till exempel!

Sedan åkte vi hem och vi åt mat och sedan diskade jag och sedan la jag mer pussel och målade lite i en bok. Tröttsamt att ha med en liten 5-åring att göra.

Nu ska jag gå och göra mig iordning och sedan gå och lägga mig. Upp klockan 7 imorgon också. träaning och sedan en BBQ med track tjejerna. Hoppas det blir kul!

räknade ut att jag är född på 12 slaget här i USA. Så det är fortfarande den 14onde! 1 dag kvar nu....
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0