Hej hemresa

hallå,
jag har varit så sjukt trött idag så det är inte sant! & ingenting har hänt... hel tråkig dag

engelska
collage conection
track
algebra
lunch
biologi
då vi tog ett test och jag orkade inte och gissa på allt.
us history då jag somnade sittande upp tills min bänkgranne(gillar inte henne) petade på mig och jag såg läraren sitta och stirra på mig. vi går igenom andra världskriget och tittar på film. SOm jag har gjort redan.
psychology
yearbook
då jag gick och frågade om jag bhövde ta TAKS testen som jag måste -.-

Jag stannade inte för practice eftersom min coach inte var där. Så jag åkte hem & såg brev angående min hemresa. Jag har inte fått samma dumma flytider som er, dumma dumma dumma! Måste ringa och prata med dem så de förhoppningsvis ska ändras. Jag åker hem tidigare samma mogon som min familj. Och jag kommer hem 8 timmar tidigare än min familj. -.- skit!

Sedan tittade jag på film på datorn.
Åt supergod mat med monica och satt och pratade med henne i typ 2 timmar!
Tog en dusch och nu sitter jag här. Ska gå och lägga mig för jag är jättetrött!
godnatt<3
pappa förvänta ett telefonsamtal imogon klcokan typ 2 eran tid!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag är hemma så det är bara att ringa på viber

2012-03-29 @ 07:01:32
Postat av: Madeleine

Kan vi inte fixa så att någon annan kan få en samma flygtimme som dig?

2012-03-29 @ 07:41:53
Postat av: Madeleine

Kan vi inte fixa så att någon annan kan få en samma flygtimme som dig?

2012-03-29 @ 07:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0