hej tråkigheyt, du är min bästa vän

Hej
har världns hemskaste ögonblick nu. Om jag hade möjligheten att sätta mig på ett plan och åka hem just nu skulle jag inte tveka en sekund! Ingenting har hänt men jag orkar inte mer känns det som.

Idag har jag:

  • tittat på sluten av en film - Hugo - som vi tittade på under egnelskan tidigare under veckan.
  • ätit flingor
  • tagit en dusch
  • skypat med Clara, Sara & Linnea

Kul dag.

Jag har träning imorgon, förhoppningsvis kan jag gå om Monica kan köra mig... annars så är det väl ännu en dag då jag inte gör någonting. Kul. har spring break hela nätsa vecka. Ännu mera kul.

Snart ska jag sova.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mamma

GodNatt

- Madeleine somnade i väntan på samtal så skönt i vår säng. Vill du ha material för översättning till svenska får du det imorgon... Skriv gärna ett personligt brev inför jobb sök i Sverige. Hollister ska ha en Facebook sida i Sverige där du kan anmäla dig både till Täby & City. Jag tror att de valde på EF billigare alternativ än du där det kostar extra pengar för resa t&r.

Det var allt för nu kära du.//kramar mamma

2012-03-12 @ 22:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0