i'm a fish

Hejsan
nu ska jag börja med att förklara rubriken så ingen (pappa) blir helt förvirrad. haha! Jag kan fortfarande inte andas med min näsa, så jag känner mig som en fish som måste andas med munnen hela tiden.

sedan hade jag en helt vanlig skoldag, engelska
track
algebra
lunch
fyisk
us history
läraren var dum, och vi tog ett oförbrett test
psychology
yearbook

practice efter skolan, höjdhopp och sedan in i weigh roomet.

åkte hem och åt lasange (monica är inte hemma, hon åkte till san antonio tror jag)
jag spelade ett spel med JB efter att jag hade duschat och nu ska jag gå och lägga mig!
kort och tråkigt inlägg, helt vanligt. Ingenting händer direkt.
puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: pappa

Blir förvillad? Jag är ju redan förvillad så jag kan väl inte bli än mer? Eller?



Lite biologilektion också. Var sitter fiskens näsa, som den inte kan andas genom?



Kramar Pappa

2012-03-06 @ 14:48:49
Postat av: Mamma

23.23 önskat mig något.

GodNatt - dusch, dagbokskrivande, lite läsning & det bästa de skrivna orden/hälsningarna till dig.

Hoppas näsan är bättre.

Min dag har handlat om - efter frukost med Markus & Madeleine , bil till Torshälla jobb med upphandling lyssnar på en bra CD / i mittens cirkel av Dan Brown hämtar Madeleine på stallet och matbordssamling och nu sängen.

Kram kära Du

2012-03-06 @ 23:36:19
Postat av: Madeleine

Jag andas ofta med munnen, är jag en fisk ? ):

2012-03-08 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0