irriterad

Hejsan,
jag har haft en bra men jag har varit irriterad typ helfick typ hela dagen och fick typ magknip huvudvärk:/

Ja jag har inga bilder och inget har hänt.
engelska
track
algebra
lunch
biologi -.-
us history
psychology
yearbook
(de gör en bok om skolan som en skolkatalog med alla elever i och sedan också om alla aktiviteter som pågår i alla sporter och allt)

Stannade för track och HighJump gick bra och sedan gjorde jag en running workout. Här ska börja springas!
Åkte bussen hem och åt och sedan målade jag naglarna.
Tog precis en kall dusch och nu ska jag sova. Kan behöva några timmar sömn!

ursäkta för ett suprerträkigt inlägg.
puss och kram! Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0