jag är sjuk

Hello:) 
en kall mikaela kunde inte somna igår. Sov med mjukisbyxor och tjocktröja på mig. Somnade vid halv 12, och jag vaknade halv 9.

Jag pratade med Clara, Sofia och Louise via skype. Tittade på MiominMio & en annan film som heter young adult.

Sedan spelade jag monopol med JB i typ tre timmar. Monica kom hem och vi gick ner och spelade twister, memory och ett annat spel. Och Monica lagade god mat till oss.

Hon gav mig även någon röd medicin för hostan och jag åt en hel citron för min hals typ.

Klockan är 9, och jag ska redan gå och lägga mig. tog en dusch och jag är hel sömning.
Godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

En till dotter som är sjuk samtidigt. Hosta och halsont här i Sverige också. Du får krya på dig och jag hoppas att det inte är så farligt att du måste vara hemma från skolan. Då blir du nog väldigt rastlös.



Vackert väder här med rimfrost på träden men soligt. Idag ska jag plocka ut cyklarna och laga punkteringar mm.



Kram pappa

2012-03-04 @ 09:53:35
Postat av: Mamma

Krya på dig!.

Kram mamma

2012-03-04 @ 10:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0