monopol :)

Hej:)
har haft en väldigt lung och skön helg i allmänhet. Med de faktumet att jag har varit halv sjuk. Fortfarande lite snuvig och kan inte andas med min näsa. Känner mig som en fisk.

Jag vaknade klockan halv 9 och ja vet inte riktigt vad jag gjorde, pratade i telefon med mina föräldrar var inne på datorn typ. Jag gick inte up ur sängen förens klockan 12 någonting.

vi åt pannkakor och ägg och toast till frukost! MUMS!

sedan kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Jag spelade Monopol med Ines och JB, Ines slutade spela efter typ en halvtimme, och jag och JB spelade i typ 4 timmar säkert! Jag van tillslut och hade allt! :)

vi åt hotdogs och massa chips och satt och pratade. Pratade en massa med Monica. Det känndes liksom som en helt perfekt conversation lite. oförklarigt. 
 
snart ska jag ta en dusch och gå och lägga mig:)
godnatt och jag hoppas på en friskare och glad vecka!
10 dagar kvar!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

9 dagar & 97 dagar, det går i en rasande fart. Tänka sig en snart 17 årig dotter med 17 årserfarenhet som dotter och mamma. Vilken sagolik händelse i våra liv.

Jag och Madeleine sitter i vattensängen och först medläxor och inför musikprov sedan med en Ipad och en skrivbok. Gillar vår vattensäng. I nästan 3 år, dina första år, åt vi alltid frukost i sängen. Mys Mys. Kram - är själv lite huttrig och tänkte avsluta dagen med en Jazzuci. Hoppas du kom till skolan och att det gick bra. Trevligt att du både hade samtal med Monica och att JB fick så trevligt sällskap med dig. Fixade han att förlora så strot??

GodNatt kära dotter/Mamma

2012-03-05 @ 21:05:54
Postat av: Gissa vem???

Jag är en anonym syster. Jag säger inte att jag är din syster fast jag har en syster som fyller år om 10 dagar. Hon bor faktiskt också i USA i Texas, hon är exakt som du. För vill du veta en hemlis? Det är DU och jag är din syster (: HAHA, kul skämt va???? Det tyckte jag (:<3

// Anonymis, fast du kanske har listat ut vem jag är ????? Tihi <33

2012-03-05 @ 21:13:15
Postat av: pappa

Och jag sitter och jobbar en trappa ner. Förebereder ett ledningsmöte. Jag har gissat på vilken syster det är och om jag tror rätt så är det bara att gå ner till ditt vångingsplan så kan jag ta mig ett Jaccuzzi-bad. Fånigt va. Här kommunicerar vi via din blogg även fast vi sitter i samma hus.



Kramar pappa

2012-03-05 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0