när tiden flyger

Hej på er:)
det var ju ett tag sedan.

Torsdag så var det en helt vanlig dag i skolan, och efter det så hade jag ett track meet. Jag hoppas 4.4 feet som är tca 136 cm. det går bättre:) hem och sov. Kommer inte ihåg så mycket men hade en bra dag. Åt mat i dansrummet eftersom alla pratade om att det skulle vara en food fight. Något som jag gärna unviker.



På fredagen så var det skola och jag gjorde typ ingenting. engelskan spelade jag uno med Samantha och tittade på film.
track ingenting varisty tjejerna åkte till ett eet
algebra åt vi äpplen och lime med peantbutter
lunch åt inget för jag var inte hungrig, jaime åt min mat
fysik typ lektionen vi jobba på, tog ett test och började titta på harry potter litegranna
us history han hade någon tråkig genomgång
psychology ingenitng tror jag, tittade på roliga filmklipp
yearbook då jag gick till dansrummet och gjrode ingenting

åkte bussen hem och åt flingor. Senare åkte jag iväg till bio:n och tittade på John Cartney med Jaime nefty och tanya. Och vi åt även sushi som killarna aldrig hade smakat. det var inte största favoriten direkt haha! Något som är saknat från min sida!

hem och somnade som en stock!

Idag - lördag - vaknade jag klockan ett. gick inte up ur sängen förens klockan 2 och då åt jag flingor. Jag pratade med min familj som gjorde mig på bra humör med massor av skratt med mina syskon. Saknar er så mycket. och jag kommer komma hem och bli mobboffret i min familj! :P älskar er <3

Sedan har jag tittat på Harry potter 7, del 1 & 2 - kärlek och så mycket minnen. Önskar min värld hade massa magi i sig!

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Sova en massa!
godnatt <333
och jag fuller åt om lite sådär 3 dagar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi åt hemmagjord Pizza idag smakade si så där faktiskt. Jag och Madeleine har ordnat fiskarnas nya bostad.. Vi fick lämna dem tillbaks till djuraffären. Underbart. Nu har vi två sköldpaddor i varsitt akqvarium i arbetsrummet. Blev bra.

Markus spelat match och Madeleine ridit på nya stället. Bra dag. GodNatt Älskar dig alla dagar alltid kram mamma

2012-03-11 @ 23:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0