one of those days you don't even think of home

Hejsan,
idag har jag haft en superdag! Och inte ens ägnat en tanke på sveige. Jag har till och med läst ur Zlatan boken på svenska för hela klassen och allting och berättat om längden på verända en i familjen. Men nepp, inte en ledsam tanke över huvud taget.

Jag ska försöka ta mer bilder och så, men det är svårt. Det är liksom som att säga till er att lägga up en bild på eran vardag liksom. Vill inte känna mig helt konstig och gå runt och ta kort när ingen annan gör det. Men jag ska försöka bli bättre!!!

Till min dag då: Alessia är tillbaka så jag fick äntligen träffa henne på bussen en snabbis!! :D  saknat henne under tiden hon har varit i California på en EF Tour.
engelska där vi fortsatte med testet som jag tyckte gick riktigt bra!
track upptäckte att jag hade glömt alla mina kläder hemma
algebra de dagar vi jobbar lär jag mig faktisk saker. Som idag!
lunch
fysik (biologi)
läraren gjorde så att en kille fick kyssa ett skelett huvud för han hade somnat.
us history skrev typ ett brev om "the great depression"
psychology kom precis på att jag har prov imorgon. Pluggar på det i bussen imorgon!
yearbook då jag gick runt lite och pratade med Monica.

Åkte hem för att jag skulle åka iväg med Monica till ett ställe för att beställa skol jackan. Vi var där typ 1 minut innan de stängde och nu är allt (nästan) klart. Jag ska bara prata med skolan om jag kan få ett bidrag för annars får jag betala en  väldig massa pengar själv!

Sedan åkte vi hem och åt mat. Och sedan spelade jag bilspel och Mario med JB. Det var jättekul och jag blev helt hyper när vi spelade bilspelet! Vi åt även glass med nötter och chokladsås! Mums!

Sedan klockan typ 10 så slutade vi spela och jag gick ner för at springa på maskinen. Så det är vad jag har gjort idag.

Klockan är redan halv 12. Så jag ska ta en dusch och gå och lägga mig. Men det var en super dag då jag verkligen kännde mig lite som en del av familjen. Hade trevligt med Monica och med JB!
Godnatt <3
(och såklart längtar jag efter er alla något otroligt)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godkväll och GodNatt - nu ligger jag i sängen och läser ett nytt glatt energirikt inlägg. Det är då livet är som bäst - händelserikt.

Strålande sol varm dag & 15 grader. Supervackert.

Markus & Madeleine skollediga. Madeleine med kompis i Vallentuna där de var med Nich hwla dagen. Markus hemma, badade Jaccuzzi och sedan till träff i kyrkan.

Jag i excellark där produkter, leverantörer och priser suddas ut....,kram mamma

2012-03-21 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0