RING MIG SO FORT NI SER DET HÄR:)

Hejsan
jag ska sova nu, snart. Det första jag vill säga är att när ni läser det här, snälla ring mig! stunt samma om det är mitt på natten min tid. Det det är om är min telefon, behöver ladda den & jag kan inte göra det själv (för mitt cpkort funkar inte). Så snälla väck mig up med en gulligt godmorgon Mikaela<3

Min dag då: åt dubbel frukost.
sedan gick vi till testing rummet som vi ska ha imorgon... var där i typ 15 minuter(för man skulle hitta sitt rum) och sedan gick vi till engelskan.
track
algebra
lunch
fysik
ushistory
psychology
pratade med läraren lite om vad som kommer hände när jag kommer hem, och han är smart. Han ver verkligen vad som är up och ner. Han sa precis de sakerna som jag tänker hela tiden på att de kommer hända.
yearbook

sedan stannade jag för track. Det var en kort träning idag, bara tills klockan 5.30 för vi har test imorgon.
JAg tog bussen hem och såg JB och Christina på vägen hem gående från en affär ganska nära oss.
Hemma åt jag lasange igen.
Jag har tagit en dusch och nu ska jag sova.
Imorn stannar jag i samma rum hela dagen för TASK test.
GODNATT!<3
och glöm snälla inte att ringa mig tack:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej kära dotter,

Kl är tio jag har duschatvoch ligger i vattensängen. Hur trött som helst. Förra natten var en matdröm. Fullmåne och jag vaknade två ggr med fasansfulla drömmar. Påverkat mig hela dagen, varifrån kommer dessa drömmar undrar jag ibland...

Varit på föräldrarmöte i Madeleines klass. Att tänka p i alla sociala medel hälsar de mer och / var noggran med val av bilder och känsliga texter var rådet. En juridik studerande i USA hade bett att få ut via google allt material som famns om honom. Det ofantligt skrämnande material om allt.. Ja Ja varje ny generation har sina nyheter men just tankar och bilder kan vara bra att tänka till om mer än en gång. Och så natruligtvis om ens identiter och boende.. Nog om den tankeställaren.

Imorgon är jag i Torhälla.

GodNatt Tusen kramar från mamma

2012-03-07 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0