segaste dagen någonsin

Hejsan,
jag har inte skrivit på några dagar. Så här kommer det.

Fredagen vet jag inte vad vi gjorde typ ingenting. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall. Jo jag hade träning, typ ingenting och efter det så gjorde jag ingenting. Som sagt, jag kommer inte ihåg så det var väl antagligen inget viktigt.

Lördagen, igår, var en bra dag! Jag sov tills klockan 1. Åt frukost - pannkakor vid typ 2. Sedan satt jag och pratade med Monica och Sandra. och satt även och kollade på bebisen. Hur söt som helst, men jag vet inte vad jag ska göra med henne, hon är så liten!!! Jag titade på två filmer. Horrible bosses och någon annan(:

Tog mod till mig och frågade om jag fick åka till bion med Jaime. Så det var det jag gjorde. Klockan sju kom han och plockade up mig. VI åkte dig och köte biljetterna och sedan gick vi runt på Walmart som ligger bredvid tills filmen började klockan 8.40.
Vi såg 21 Jump Street, super rolig film! Sedan åkte vi och åt middag. Och sedan skjutsade han hem mig.

Klockan 1, 2 någonting så ringde jag och sjöng för Madeleine som fyllde 13 år! Min stora Lillasyster. GRATTIS I MÄNGER IGEN! Och jag somnade inte förens klockan typ 4, eftersom jag var med på deras presentöppning via telefonen.


Jag vaknade up flera gånger under natten men vaknade helt up up klockan 1 igen. Och det var heltdött i husen tills klockan fyra. Satt och tittade på SVT play hela dagen i min säng. Har sett 6 st timmesavsnitt. Värdelös dag!

Åt kyckling till middag typ klockan 7 kanske. Dagen har sprungit förbi.

Jag var även med och pratade i telefon i en timme med familjen & farmor och farfar. Ringde precis i rätt ögonblick för att vara med för mer paketöppning. Verkade som on sötnosen har haft en bra dag! Glad för henne!

Nu ska jag ta och gå och duscha och sedan så ska jag gå och lägga mig. Klockan är redan 11 och jag har skola imorgon. men jag har inte ens varit uppe så jag får väl antagligen ligga och läsa min bok! Zlatan boken!
GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Segaste dagen någonsin lät ju inte då där vidare för trivseln. Förslag; skulle du tänka dig att i varje dagsnedräkning till avslut, träffa familjen och komma hem till Sverige igen - ta med ett nytt foto ab din vardag i din blogg. Tex ert frukostbord, bussen, skolan, matsalen, track, mat, walmart, en bil, en trafikskylt, gata vad som - skulle jag tycka ... Vara toppen roligt att ta del av.

Det räcker med foton från mobilrn. Ja Ja det är en mamma grej men jag tror även andra skulle tycka det är intressant.

Jag har jobbat hemifrån med upphandlingen.

Kram Mamma

2012-03-19 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0