storm

Hejsan
igår var det en storm här så internetet fungerade inte.
Jag kommer inte ihåg vad som hände i skolan över huvud taget typ. Jag gick inte till 8onde perioden utan gick till gymmet och bytte om för att åka till ett track meet i La grulla (utallas Gruja, så alla skrattade åt mig när jag utalade det. Duma spanska!

I alla fall det var bara massa sand och jag fick andra pris i höjshopp. Vi åkte hem precis innan det började regna, och det blev en väldig storm typ. STARK blåst och MYCKET regn. VI stannade på Peter Piper Pizza och alla typ var jätte rädda...
Åkte till skolan och sedan bussen hem. Ja det var verkligen en storm, något jag aldrig varit med om.
Det var en million blixtar och tornadovarning och det hadde haglat en massa som förstörde många bilar.


 Idag var en sådan där tråkig dag.

skola - hem - äta flingor - spela tvspel med JB
och nu ska jag sova.
natti natti
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0