swinglish

Hejsan,
läste precis att jag skev so i min förra rubrik, hahah fattar ni vad min hjärna gör här? jag blir snart helt engelsk skrivande. Det skulle ju såklart vara så!

till världens bästa dag idag!!! inte alls. Så här var min dag:
jag gick till doc och de gav mig treatment för min for som gör ont.

Sedan gick jag till rum A234. Där jag tog Task test tills klockan 4.
klockan 11 var det lunch.
och alla var klara halv 4 så vi fick prata i 20 minuter.
KUL DAG!!!!

sedan gick jag till track där jag värmde up och sedan hoppade några höjdhopp. Men min fot gör ont så jag gick och fick treatment igen. Sedan tejpade han min fot och de kittlade som tusan när han skulle ta bort det. Och han gav mig även en saltgurka, snällt av honom. Han säljer dem egentligen.

Stod och pratade med en av coacherna om sverige tills bussen behövde åka och hennes ansikte var obeskrivligt. Hon var verkligen helt fasinerad.

Åkte bus hem och det var för en gång skull kul, inte så akward.
Hemma åt jag - räkor (inte så goda som färska, inte på långa vägar, men räkor saknas!)
Duschade och nu ska jag ta och gå och lägga mig.
Mikaela trött!
Puss och kram & Godnatt!
och mamma&pappa ni är bäst! ville bara att ni skulle veta!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack underbara du för dina vackra ord om oss. Det värmer så.

Ser att jag från ipohne skriver som en "kratta".

Du har säkert överseende med det.

Snygg bild på Facebook du valt- borde byta min kanske.

Kan vi skypa i helgen- eller i morgpn kväll - så vore det toppen trevligt att få prata lite svengelska med dig.

Kram kära Mikaela / mamms

2012-03-08 @ 22:04:19
Postat av: Pappa

Bhuuu. Ingen morgonblogg

2012-03-09 @ 06:53:45
Postat av: Pappa

Jag behöver en ny skjorta så du kan väl designa en åt mig på Tailorstore i helgen. Kram pappa

2012-03-09 @ 07:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0