Tillbaka till vanligheten

Hejsan,
jag har haft en toppenstart på veckan. Tillbaka i skolan! yeah!
engelska då vi läste klart en bok och sedan så håller vi på att ta ett test på den.
track vet inte riktigt vad vi gjorde, lite hoppövningar sådär
matte inte ett skit. Älskar min matteklass haha!
lunch
fysik(biologi)
vi har nu i två veckor en annan lärare. Hon är superrolig! För att vi ska lära oss biologi för TAKS test som snart kommer up.
us history tog lite anteckningar
psychology tog lite mer anteckningar
yearbook då det slutade med att jag gick till dansummet :)

Sedan hade jag träning. Vi värmde up och sedan så gick jag över till high jump. Vi har så roligt där, coachen skämtar alltid med mig och han får mig verkligen att skratta!
Sedan hoppade jag resteg en gång... vet inte riktigt vad de ska bli av mig. Jag gick senare in och tränade magen. Ska börja springa hemma på maskinen. För jag tränar inte riktigt över huvud taget:/

Jag kom hem och så frågade jag Monica om jag fick åka ut på en BBQ till en av Dansarna med Jaime. Så det var vad jag gjorde. Visade sig vara en födelsedags fast liknande. Aja det gick bra(: Och det var trevligt! Jag var hemma klockan halv tio och Monica sa: är du hemma redan! Bra att hon tyckte det, kan behöva lite tillit!:)

NU ska jag duscha, och sedan gå och lägga mig. Jag är trött!
Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag blir på jättebra humör när du är på bra humör. Kramar pappa

2012-03-20 @ 07:12:17
Postat av: Mamma

Önskar en bild på dagen om det kan gå i uppfyllelse vet jag inte men det kan vara på din snygga resväska som har varit med nu ett tag i Boston & Hawaai eller någon annan intressant pryl....

Ja ja - jag klarar mig utan. Ljuvlig musik i öronen att du är på väg in i vanlighetens vardag.

Min vardag såg ut som så att jag gick upp halv 6 - körde till Torshälla och förberedde en power point med presentation om mig och Dentamel på ett möte med Almi, därefter tre besök med Janne på tre olika kliniker. Avslutar med samtal och planering av och om en upphandling värd 100 miljoner kronor och vi önskar ha 10-15 miljoner av dem. idag har vi tre....

Lyssnar på en bra CD i bilen av Dan Brown och heter I cirkelns mitt och handlar om en amerikansk president och Vita Huset och Kommande presidentval i värsta thriller miljö - BRA och super spännande.

Väl hemma tänder. Jag ljusen i hörnsoffans miljö och läser blogg och skriver till dig.

J

Kram kära du - Mamma

2012-03-20 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0