Track meet thursday

Hejsan
en riktig händelserik dag idag skulle jag kunna säga. Och jag har blivit bättre på att använda min kamera haha!

Började med att äta frukost och sedan gå till lockerrummen för att lämna in min saker till coachen. Men jag hittade honom inte så jag gick till engelskan och på vägen dit såg jag att hans dörr var öppen. Så jag gick till mittklassrum och tillbaka igen för att lämna in dem. Så nu är det klart! På engelskan satt jag och tittade på kläder på datorn. Vi hade vikarie igen och en uppsats att skriva. Men det tar jag en annan dag!
track då vi strechade en massa
algebra då jag lär mig saker nu haha
lunch gick och letade efter sekreteraren pga. min skoljacka. Men hon var inte där idag. Går och letar imorgon instället.
biologi läraren blev sur för jag la ner huvudet på bänken och sa att jag hade haft svårt att få ner anteckningarna igår. Jag bara: VAD TUSAN SNACKAR DU OM? är inte mycket för bråk inte så jag sa ingenting Men jag är den eleven som är bäst i klassen och har bäst betyg. Alltid den som gör mina läxor och vad som ska göras. Och så säger hon de till mig (vi har inte samma lärare men ändå!) Jag blev helt förbannad!!!

Jag och sötaste Jimena. Som även spelade soccer med mig men vi har ju nu båda slutat!

och så här ser klassen ut. Sitter bra längst bak!
us history då vi tog anteckningar.
psychology tittade på roliga saker och gick igenom testet. Fick ett fel = 80. Lägsta betyget i den klassen jag någonsin fått, haha!
yearbook hade vikarie så jag tog med mig Jaime och gick först till min fysiklärare för att fixa ett fel på ett test som inte ens var ett fel. Och sedan till dansrummet. 

Efter skolan så gick jag till locker rummet och gick min uniform och så gick vi ut och värmde up. Sedan satt vi och väntade i en evighet och jag blev bränd av solen hahah. 


Jag och Kimberly(: Hon hoppar även varsity och är duktig såklart!
En från våran skola som vägrade hoppa på riktigt Men de var en cool bild!

Jonny jag och Kimberly(:

Jag och Perla. Hon är dukig och är super kort. Jag är 5'11 feet och hon är 4.11 ungefär 140 cm!


vi försökte ta skydd från den stekande solen i coachens skugga. Han är den längst till höger på raden!

en kille som hoppade på rikitgt, inte från våran skola.

Alessia den sötnosen kom och tittade på mig i början men hon behövde åka hem innan jag åkte. Skulle ta bussen som gick klockan 7.

Satt och pratade med tjejerna och Jonny tills vi hoppade. Och även med Alessia såklart innan hon åkte.
Jag hoppade 4'4 tror jag. Och jag fastnade mellan mattan haha!

Sedan pratade jag med en annan person och gick in och gick in och fick mat och sedan (dumt nog) gick vi tillbaka till track stället. Och jag stod och jämförde längde med massor av killar. Då en var längre än mig.

när allt var slut gick vi till bussen och ick reda på att bussen hade redan åkte därifrån. Så det var bara att ringa våra föräldrar. Jag åkte hem med en tjej i en cool orange jeep. Tyvärr kom hennes pappa 1 minut senare än vad hon satte tiden på oss (för att vi redan var sena). Så imorgon ska vi få göra extra eftersom vi missade bussen. De trodde vi redan hade åkt hem.

Kom hem och pratade med Monica. Känns som vi kommer närmare igen. Tog en dusch och klockan är redan över 12 så jag ska hoppa i säng och sova!
Säger faktiskt att det är skönt att det är fredag imorgon så jag kan få sova ut under helgen. Har varit trött hela veckan.
puss och kram.
Sov sött <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

En ny dimension på bloggen och så trevligt med nyA inslag. Jag tycker det är superkul med bilderna där jag får vara med om din vardag - klassrum, utseende, värmen, leenden, aktivitet - som alla bilder - talar utan språk.

Kram käraste dotter/mamma

2012-03-23 @ 08:43:47
Postat av: pappa

En glad Mikaela. Härligt. Tänk att få komma uttröttad till helgen och vilja ha det lungt !!!!!!



Vi har väl fått det vår här med det var snö i måndags. Avundsjuk på värmen hos dig.

Kram pappa

2012-03-23 @ 13:53:03
Postat av: Mamma

Godmorgon - lördagsmorgon och vi läser alla härliga lördagstidningar i punschverandan och Martin hjälper mig med nya excell ark för kundupphandlingen. Jag sitter och letar modellagenturer till dig. I USA sök på Ford och Elite. I Sverige - gå in på Mikael.se och elite.se där kan du fylla i ansökningar och skicka med bilder direkt. På modell.jobb.se/faq.asp eller modellljobb.se/links.asp finns en del bra att läsa och så söker tara modeller för 2012. Www.tara.se/artiklar/tara-model-search-2012. Kolla får du se om det är något. Om du vill gå vidare och om du vill kan jag säkert kontakta dem.

Morgon kramar /mamma

2012-03-24 @ 10:15:34
Postat av: Mamma

Mika.se - ska det vara...

2012-03-24 @ 10:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0