trött mikaela

Hejsan,
orkade inte skriva igår för jag gick och la mig sent. Jag vaknade up kockan 1 ungefär och gick ner och Monica lagade Pannkakor, ägg, bacon och små korvar. Mumsmums!

Jag gick up och pratade med Pappa & sedan tillbaka ner för att måla påskägg. det blev jättefina!

Några av mina fina ägg :) Tog evigheter men kul var det. Vi  tog även en paus och åt supergod middag med kyckling och vitt ris och grönsaker. Tänkte på ett "typiskt svensk" måltid. haha! 

Vi åkte senare iväg på kvällen och hämtade upp Ines (hon har vairt i New York med hennes mamma) det första hon sa var något på skämt , sådär elakt till mig, när kom kom in i bilen. Så jag sa åt henne att jag skulle vara elak mot henne resten av tiden. Så jag var det. Och  senare blev hon typ sur på mig. 
 
Vi åt popcorn och tittade på film i garaget medans vi målade flera ägg. Och sedan när Monica åkte och hämtade Christina tränade jag på en maskin som Chsitina precis har köpt. 
  

Monica målade mig och Ines haha!

Jag gick inte och la mig förens klockan 2, efter jag hade tagit en dusch. Jag var inte trött eftersom jag vakande så sent.

Måste medge att jag hade svårare att gå up. Vaknade men somnade om igen och vaknade igen och såg ett sms av Monica på min telefon där det stod you up? och jag svara med yes now lol och jag hörde henne skratta nedanför när jag öppnade dörren till mitt rum haha!

Åkte buss, åt frukost och gick till extra lång försa lektion där vi tittade på film och jag fixade mitt smink. En kille sa till mig att jag han såg skilladen på mig med och utan (bara ögonsminktalar vi om) och han sa att jag såg bättre ut med (som jag också tycker, det framhäven mina ögon). Men alla andra säger att jag ser bättre med utan, eller hur säger jag!
track
algebra
och vi hade ingen skolklocka idag så vi gick engligt klockan. Och jag tror jag kom sent till varenda lektion haha!
lunch
biologi
kan inte vänta tills vi får physik igen!!!!
us history andra världs kriget
psycholohy glömde mina dumma journals hemma så nu blir de sena
yearbook där jag sitter och inte gör någonting

träning efter och ja sprang även. Sa att jag ville göra the running workout:)

åkte bussen hem. och åt flingor!
Målade mer ägg och tränade på maskingen
tog en dusch och rakade benen (känns helt pointless eftersom de växer i rasande fart-.-)

nu ska jaf sova! ska plocka med kameran imrgon så hoppas ni på bilder.
puss och godnatt på er <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag fattar inte riktigt vad du menar med " yearbook". Är det någon sorts bok som ni skriver om året ??

2012-03-27 @ 20:28:19
Postat av: Mamma

Vilka konstnärstalanger - blir så sugen själv på att skapankonstverk och inte ha excellvärk...



Går inte riktigt igång på dem - vill just nu ha ett slutmål denna matematiska period. Det ser mer och mer dystert för var dag som går och det verkar liksom redan vara uppgjort - Konkurrensen är satt ur spel som jag ser det. Det mesta uppgjort företag emellan och där är jagDentamel inte med...

Rom byggdes ju inte på en dag så första året blir en läroperiod !.

Dags för sängen - hoppas dagen din varit - längtar att få prata med dig. Snart så har vi massor av tid och jag har även hunnit pratat med Erlandsson. Kram mamma

2012-03-27 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0