small things makes your days

Hallå
har haft ännju en bra dag:)

Jag vaknade up helt trött, kom inte i säng förens över 12. Somnade till att min mage bubblade, jättekonstigt! Jag kände bubblorna utanpå magen! hahah

Gjorde mig såklart iorgdning och åkte till skolan. Jag åt en frukost tacos(inte så god över huvud taget, som all annan skolmat) Sedan gick jag till första perioden, engelska, då vi hade en vikarie. Och Jaime kom in och hade en annan tackos till mig, tyckte jag var gulligt:]
En annan gullig sak under engelskan var att jag gick till biblioteket och på cägen tillbaka sa jag Godmorgon till en lärare som jag aldrig sett förut. Och hon svarade med att jag skulle söka som fotomodel! Betyder ännu mer när en främling säger det än när en kompis säger det! Typ gjorde min dag<3
collage conection då jag gick till biblioteket och satt och läste Alessias Sms haha
track då vi hoppade lite och det går inte jättebra måste jag säga.
algebra lätt som en plätt

lunch
då jag gick till rektorn sekriterare och betalade för skoljackan. Behövde som tur inte betala alla 220 dollarna utan bara 65! PHU! Har en sak att tacks skolan för i alla fall!

biologi med massor av anteckningar
us history mera anteckningar
psychology tog testet och det gick bra, glömde bara bort två namn på saker.
yearbook vi hade en vikarie så jag sa: Miss kan jag gå till en annan klass. Och så gjorde jag det, satt och tittade på dansarnas inspelning från showen jag var på förut.

Sedan hade jag träning efter skolan, då jag hoppade. Och GUD om det var varm, kände mig typ svimfärdig, haha! lite för varmt för min smak. Men som alltid hade vi väldigt kul och satt i skuggan av coachen.

Gick in och satt och väntade på bussen i en evighet, det var en tjej som hade tagit med sin lilla hundvalp till skolan så satt och gossade ner mig i honom ett tag.


söt som tusan måste jag säga!

Åkte sedan bussen hem i en evighet verkligen! Tog över 30 minuter. Var 3:e sista personen att bli avsläppt.

Hemma så åt jag mat och sedan så spelade jag Bil-spel med JB på xbox:en det är sjukt kul och jag blir helt taggad! Jag van typ två gånger! tyckte jag var dukigt, haha och det är sjukligt kul som sagt. Och det är så roligt, han fixade en bil till mig och jag sa alltid att jag ville ha en gul bil. Och nu vill han också ha det. Gulligt!

TOg precis en dusch och nu ska jag sova! Klockan är 11. Och imorgon har jag ett track meet. Önska mig lycka till!
puss och kram
Sov sött<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt kort på dig och glädjen i ögonen är bäst. En bild på gatan och bussen kanske nästa ?

Sök på nätet / fotoagenturer i USA. Passa på att skicka in bilder när du nu är i USA där detta är störst. Ford modellagentur är nog den största...

Kram mamma

2012-03-22 @ 07:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0