biljard :)

Hejsan,
jag varkade up aldelles för tidigt efter knasiga drömmar. Jag och några gammla kompis från sverige satt på dyvik och pratade och sedan så var vi i en köpcenta som var jättefint och lyxigt! Och det var jättekonstigt mörkt där inne, typ som en skräckfilm och jag såg allting från ovan typ - så när jag vaknade up så kunde jag inte somna om.

Jag la mig och tittade på In Time, en superbra film tills klockan 12. Och sedan en timme senare så hade Monica gjort frukost. Jag pratade en väldigt snabbis med Clara, och senare med Pappa:) 

Vi åkte iväg till olika affärer och jag köpte två fina blomsterrhängen. Och senare så spelade jag en gång biljard med Monica på det gammla köpcentrumet som var helt dött typ! Och det var en ung kille som stod utanför skobutiken och tittade på mig, det var lite så där creepy. 

Monica la up den här bilen på facebook på mig, och hon gillar inte när vi tar kort på henne så hon har ingen aning om att jag tog bilden på henne :P 

Sedan åkte vi till Ross och Ines köpte en resväska för hemresan som är om exakt 1 månad för henne! HERREGUD vad tiden år fort! 

Vi åkte hem och åt ägg-tuna mackor och ships till middag och spelade Uno. Sedan tog jag en dusch och idag ska jag sova så fort som möjligt! 
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: pappa

Det ser inte ut precis som Täby centrum utan mer som en basar. Då kommer alltså Ines att åka någon dag före dig. För det är ju lika kort tid för dig (oss) nu.



Kram pappa

2012-05-07 @ 16:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0