Banque

Åkte till skolan med bussen då Christina stannade hemma för att fixa något. Alessia hade åkt till Corpus så jag gick själv till omklädningsrummet och stod där och äntade, tänker inte sitta själv i cafeterian heller!

engelska
track
algebra
lunch
fysik satt utanför och jobbade med vårt projekt
us history tittade på massa svenk mat haha!
psychology då jag gick till dansrummet för vi tittade bara på en film
yearbook jag gick till dansrummet, men Jaime lämnade efter en halvtimme för att åka någonstans.

Sedan åkte jag hem med bussen som var super sen& jag stressade. Jag tog en dusch och sedan var grannen här och gjorde min makeup för the Banque -en cermoni för alla dansare från alla tre skolorna i området för de som fick priser- Sminket blev superbra, hon gör det professionellt!:)

Det var en annan granne som hade varit en idiot granne som hade hört in i framsidan av bilen och slitit av bumpersen framtil, vi var klara med make-up då och hon höll på att fixa mitt hår. Men hon behövde fixa med bilen så jag fortsatte själv och fixade det sista.

Jaime kom några minute över 6, jag hade lyckats matcha med hans rosa-röda shorta. Haha han valde och jag fick leta klänning till det utan att ens få veta riktigt färgen. Klarade det bra tycker jag:
förtsättning följer ...

skola massa dansrum
hem dusch
smink
bilolycka (grannens)
dansen...
hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0