dress-shopping

Nu är det måndag och jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände op torsdag morgon, hahah jag har inte någon superhjärna precis. Det var väl en helt vanlig skoldag (hahah mycket infromation här alltås)
När jag kom hem så planerade vi att gå till Zumba, men eftersom jag behövde en klänning till dansen dagen efter så erbrjöd sig Christina att åka iväg och köpa en klänning med mig. Förs åkte vi till shopping centumet där vi började med att köpa frappetchino. 

Sedan hittade jag min klänning i den andra affären vi gick in i! Sedan började helvetet! leta skor! HIttade ett par högklackar som skulle passa superbra i den tredje affären. Men nej, för lång för sånt-.-

Letade örgängen och gick in i varenda skoaffär. Slutade med att vi lämnade och åkte till en annan affär nära oss, där jag köpte ett par super enkla sandaler - det passade jättebra, och de är fina såklart!
Sedan åkte vi hem och jag har lack på minne igen haha! Juste vi åt mat, båda var jättehungriga! 

Det var i alla fall en väldig trevlig dag med Christina:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0