jobbig dag

catching up tomorrow! (:

Kommentarer
Postat av: Pappa

Sitter i kungsträdgården efter tentan. Gick nog bra. Så jag har en bra dag. Carinas mobil fick nytt liv och funkar igen så det går ätt nå henne där också.



Kram pappa

2012-05-15 @ 12:14:24
Postat av: Mamma

GodMorgon,

Såg bilden - ni är så söta & en ljuvligt vacker klänning. mycket bra val.

Vid frukost bordet - snart Kristi himmelsfärds helg - Martin åker till Vemdalen med Lars och Viola i helgen och vi är kvar i Täby.

Idag ska jag jobba med både Dentamel & CelinDental.

Har du hört om min telefon ? Jag var dum och tänkte mig inte för när båten skulle loss från sin plats på varvet, när jag tog bort tamparna och böjde mig framåt-sa det Pluto - i vattnet och djupt ner i dyn hamnade mintelefon osynlig... efter fyra timmar då vi lämnat av båten på Ljusterö åkte vi dit igen och Martin hade arrangerat en " kikare" som åkte ner i vattnet och bredvid fanns håret och han fick upp den ..... Sannolikheten att den skulle klara sig var inte stor men nästa drag som var att lägga den på 40 grader i ugnen i några timmar och rengjord så dagen efter flick han den att fungera Magic .... Så nu har jag min iPhone igen. Otroligt och så inser jag hur den är en del av sig själv som en viktig ägodel som jag kanske inte tänkt på så mycket förut. Än mer lycka nu att ha en telefon som fungerar....Kram Mamma

Ps) Har du skyp England ännu ?

Kram mamma

2012-05-16 @ 07:37:13
Postat av: Mamma

Alla ord kom ju inte rätt - plupp inte Pluto...håven inte håret....

2012-05-16 @ 07:39:51
Postat av: Mamma

Gick precis tillbaka på din början av resa och dina berättelser En speciell känsla för mig också. Andas förhoppningar.

Vilket äventyr som började då vi första gången träffade EF & STS och började gå på mötena i stan och sedan kom Boston och så vidare.. Enormt många intryck , minnen, händelser som du kommer bära med dig hela livet, solskenshistorier, medgångar och motgångsupplevelser.

Jag tror att det är en del av dina känslomässiga up and Downs - du har börjat reflektera över allt och inte vet vad allt nytt innebär som blir med att avsluta USA och börja nytt/gammalt i Sverige.

Älskar dig - nu ska jag gå upp och väcka Markus

2012-05-16 @ 07:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0