känsomässigt vrak

HEJSAN :D
wiihooo vad livet kan vara surt mot en ibland. Skolan var bra, men efter det så gick det bara nedåt.

engelska - ingen lärare och jag satt och läste beskrivningar på möjligt jobb i sommar.
track - spelade kickball (blandad baseball och soccer)
algebra - mer ritande och det ser ganska bra ut.
lunch
fysik gjorde allt skitjobb och läxa, som kommer få ett skit beyg på men jag bryr mig inte ett skit för jag åker hem om en månad.
us history började en ny film
psychology ingenting riktigt
yearbook satt och pratade om sverige

Sedan bussen hem och vi å goda burgare till middag. Och jag diskade (och det pissing me off just nu). Satt och gjorde ingenting, var nere.

Började titta på en film, åt lite kaka som Monica hade bakat & sedan gick vi iväg till Zumba, det var en ny lärare som inte var så bra och jag var trött och ledsen och ville inte göra något. så tod mest runt på stället. 

Hem och fortsatte titta på filmen. Nu ska jag ta en dusch och sedan prata med en kompis, Mikaela i nöd typ.
Godnatt underbaringar<3


Kommentarer
Postat av: Mamma och Markus

GodMorgon, vid frukostbordet är jag och Markus. I går var Markus på simhallen och simmade i skolan , känns som vi alla längtar till vatten och sommar. Markus vill till Ljusterö så fort vi kommit hem från USA och Markus hälsar att du är ett hårigt päron...

Idag ska jag skriva på ett kontrakt om att en klinik är såld. Jippi - det är under bart. Pionär inom förmedling av kliniker i Sverige - det gillar jag...

Mental träning för din del - byt perspektiv på dina tankar. tänk på allt fint du har och tänk bort det du inte mår bra av. Tvinga hjärnan att tänka positivt. Lycka Till.

Älskar dig, kram mamma



2012-05-09 @ 08:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0