let's go to whataburger

HEJ:)
har haft en bra dag:D
Jag vaknade up klockan 12 ungefär och jag vet inte riktigt vad jag gjorde. Men jag åt peanatbutter mackor vid typ klockan 2 eller något. Under hela morgonen skypeade jag med Mamma och Madeleine och Pappa. <3 Pratade om ALLT med mamma och sedan med pappa då jag sminkade mig haha! 

Sedan åkte jag och Ines ut med Adela och en av hennes kompisar till Pet World och skulle köpa en väska åt hennes gris. Men hon hittad ingen så hon köpte ett kopel istället, mannen som jkobbade där sa att grisar kan bli tränade som hundar, bara snabbare. De är smartare, hade jag ingen aning om!

Betalade min telefon och sedan åkte vi till skolan där de hade någon sak. Men de var tråkigt, så vi lämnade och åkte till Whataburger och satt och pratade länge! Adela och hennes kompis, Rochelle, skrattade åt mig och Ines som skämtar och är "elaka" mot varandra hela tiden! :) Och Ines toppade vårt Ishotel i sverige haha!

Sedan åkte vi hem och vi hjälpa Monica med några olika saker. 
Nu är jag sur och ligger bara på golvet och försöker bli av med det! Ska ta och göra mig iordning och gå och lägga mig! 
Natti natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0