Svenska lektion :)

Hejsan,
jag sov dåligt, vaknade up klockan 2 på natten och allting kliade så jag kunde inte somna om! Sedan hade jag drömmar om äckliga skogar och konstigheter. Och även ett sms från Monica. Helskumt!

På top av det så slutade inte min alarm ringa på morgonen, så jag fick ta ut batteriet -.- Pallade mig i alla fall up från min varma säng och gjorde mig iordning. Bussen var senare än vanligt haha! Och jag åt en peanatbutter-jelly sandwitch i skolan till frukost.

engelska- då vi tog ett star test
track - inte ett skit, hjälpte tränaren med kläder typ....
algebra - ett test som gick snabbt och sedna satt jag och messade med Alessia
lunch - de jag sitter med var inte där, och blonda populära Mikaela som inte har några vänner satt där lite akward med några andra.
fysik - ska göra något project så datorn ska med imogon! Måste påminna mig själv!
us history - då vi tittade på en film
psychology - då vi hade en vikarie och vi hade en svenska lektion haha! Det var roligt, alla tycket det är hel fashinerande :P

engelsk översättning

försökte lära dem lite småord, men det funkade inte så jättebra haha!
Sedan gick jag med Rosa och pratade om vänner - som jag inte har, hon förstår och är en ricktig söt tjej :) Gick med henne eftersom Jaime inte var här, han har varit på en tripp till Houston hela helgen.
yearbook - då jag inte gjorde mycket, satt och pratade med några kompisar typ. 

Jag åkte hem, med en buss som var super sen! Och sedan så ringde Madeleine precis när jag kom in genom dörren typ och ville prata på Skype. Så pratade med Madde& mamma och pappa i över en timme. Sedan gick jag ner och Monica hade satt på HOSRE WAR på laptoppen som jag tittade på. SUperbra film, tyckte synd om hästen men det är verkligen en fin story. Jag tittade på den medans jag åt och sedan satt och fortsatte. Den var över två timmar lång. 

Monica åkte iväg med några pappren till Christina som köpte en bil haha! Men när hon kom hem så åkte vi iväg till Walmart och jag köpte sminkbortagning. 

Hem och tittade på början av filmen som jag hade missat. Och nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig!
Godnatt på er.
40 dagar familjen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0