the lucky one

hejsan,
lång dag efter en kort natt, gående trött som tusan runt på skolan.

engelska
track
algebra vi ritar och är helt klar med skalman, och han ser ganska bra ut:)
lunch
fysik
us history vi hade ingen lärare så är klockan ringde för Jaimes lunch så lämnade jag.
psychology vikarie och jag flätade massa hår
yearbook dansrummet:)

Åkte bussen hem och jag och Ines&Alessia gick till Zumba stället för att veta att de inte hade någr tidiga klasser. Såvi gick hem och det var varm som tusan! Jag och Ines spelade två rundor SET och sedan tog jag en dusch.

Klockan 7 ungefär så åkte jag iväg med Jaime till bio:n för att veta att den vi ville se var slutsåld. Vi åkte och å sushi (jag gjorde då han redan hade ätit) och en snabbis till walmart. Sedan åkte vi till en park sak typ och gick runt och väntade på att tiden skulle gå.

Åkte tillbaka till Bion klockan 10 för att se The Lucky One. Gick på toa och jag glömde min telefon där inne. Kom jag på när vi precis kom in till salongen, så jag lämnade min väska med Jaime och sprang tillbaka, och somtur var den där. När jag kom tillbaka så sa Jaime inte om jag hade hittat den utan att han såg gay ut i min väska! haha tack för omtanken om min telefon! :p 

Filmen var en desvikelse, och jag tyckte även boken inte var en av de bästa av Nicholas Sparks böcker när jag läste den, menmen. 

Den slutade precis klockan 00.00 - den tiden jag hade sagt till Monica. Så åkte hem och stod och pratade med Chsitiana och Norby om deras förra hundar och Christinas nya bil. 

Suuuuper trött, så nu ska jag sova! Men hade en jättetrevlig kväll :D  
GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0