forgotten

Hejsan,
klarade av at vakna up tidigare eftersom jag gjorde en fläta på Ines. Gjorde mig själv iordning och sedan åkte buss till skolan!

engelska
collage conection -.-
track
algebra
lunch
fysik
us history
psychology
yearbook gick till dansrummet 

Åkte hem och gick som en sengångare hem, tog tid! Sedan gjorde vi ingentign tills det var mat och vi åt massor av mat. 

Monica tvättade bilden och jag gick ut och målade naglarna.

Jag och ines gick till Zumba och det var sjukt kul igen - ska köpa månadskortet!! Så jag har något att göra varje eftermiddag!! :) 

Sedan hem och nu sitter jag på skype och ska precis ta en dusch! 
Sedan krypa ner i min säng och sova! 
GODNATT <3




Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja inte är du bortglömd av oss så rubriken är väl att hela dan var forgotten. Kram pappa

2012-05-03 @ 07:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0