Maj 4, 2012

hej,
idag var ännu en seg dag. Jag vill åka hem och få lite nya upplevelser!

engelska
track 
algebra 
lunch
fysik
us history
psychology
yearbook - då jag gick till Doc& sov typ:)
Jaime var inte i skolan för har var och tittade på bio hela dagen, någon marathon på massa filmer...

Jag åkte hem och pratade med familjen och även Sofia! :) Saknaden är stor! Sedan åkte jag med Monica och plockade up Ines från skolan. Åkte hem och det tog en lång tid att laga mat, som var klar klockan halv 8. Så stress åt och sedan så gick vi iväg til Zumba vid 8. Det var en ny ledare men det var kul. Och nu har jag även betalat för månadskortet! :) 

Hem och duschade och nu ska jag sova! 
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0