FREEBIRDS

Hejsan,
lååång dag idag som känndes som två.

engelska
track vi måste sälja choklad, 100 st :/ fick sålt typ 10 första dag
algebra ritade och det kommer faktiskt ut ganska bra
lunch jaime åt med mig
fysik
us history då vi inte hade en vikarie så jag gick till Jaimes lunch.
psychology stressgjorde jobbet från mondag
yearbook spelade Halo med Milton.

Åkte bussen hem och pratade med pappa en snabbis. Och klockan halv 6 så började vi Zumba! 

På väg hem så kom Monica&Christina och hämtade up oss, eller de mötte oss - inte planerat. Men de pratades om en väska för morsdag för Monica. Så jag och Ines tog en dusch och sedan åkte vi iväg med Chsitina till köpcentrat och köpte väskan åt henne. Den är inne i mitt rum nu och hon ska få den på Söndag - då vi inte kommer åka till Alice (WIHO)

På vägen hem så stanade vi på Freebirds och åt Burriotos, jag tyckte det var jättegott men det kanske var lite dyrt gämfört med all annan mat. Men det var mycket, blev vekligen mätt. Hade inte ätit lunch så min mage lät som en vulcan och bubblade så där konstigt, konstigare än vanligt. 

Vi stannade också en snabbis på HEB och jag och Ines tävlade till Christinas bil, och hon skrattade åt oss, haha! 

Vi åkte hem och jag låg på golvet ett lång tag innan jag la mig uppe i mitt rum ett lång tag. Tog en dusch och nu ska jag gå och lägga mig!
Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0