vovve :)

Hej :)
idag har varit en upp poch ner dag med mycket känslor. Rutinen ändrades. Vi åkte Chstinas bil till skolan och stannade på Strips för att äta frukost.

engelska då jag sminkade mig och åt & gick även till bibloioteket där jag såg Jaime.
collage connection gjorde inte ett skit som vanligt
track då vi spelade baseball och det gick bra, tog hem en poäng.
lunch
fysik då vi hade gruppdiskutioner
us history då vi tittade på film& jag fick en kaka-sak från läraren.
psychology
yearbook satt och skypade med Amanda och Klara och tittade på när två kompisar spelade Halo

Jag åkte hem och ungefär en timme senare så gick vi till Zumba stället och det var mycket roligare än igår!

Åkte hem och åt flingor till middag med Ines och fortsatte titta på en film som jag började på innan. 

Ungefär vid halv nio kom Christina hem med en tax. En supersöt liten flicka som vi döpte till Daisy!:) Superfin tax! Kommer bild senare :)
Jag är supertrött eftersom det går tunt för mycket i mn hjärna för att jag ska sova bra, så jag ska ta en dsuch och sedan gå och lägga mig.
GODNATT
och idag är det den 9onde = exakt 1 månad kvar <3



Kommentarer
Postat av: Pappa

En vovve till? Ska den också vara i bur. Det kommer nog snurra mycket i huvudet den sista månaden. Försök ändå att se till att njuta allt du kan. Kram pappa

2012-05-10 @ 07:42:08
Postat av: Mamma

Om någon timma ska jag och Martin gå och se en föreställning som heter " ljust & fräscht " en komedi om att leva i vår tid och vår tids värderingar om inredning, mat, stil, trendpåverkan - ska bli intressant. Har fått många goda recensioner.

Om du vill så finns nu stugan i Varberg till försäljning på hemnet. Hemnet.se under fritidshus i varbergs kommun / Hallands län.

Kram mamma

2012-05-10 @ 18:15:21
Postat av: Mamma

Hoppas du har det trevligt - då jag tror att det var denna helg som du skulle på nya festligheter.

Jag har tagit blommor på alla vackra vårblommor det doftar och blommar så ljuvligt just nu av Sverige våren. Vi ska snart ut till Ljusterö och båten ska köras från varvet till Ljusterö. Solen strålar och det kommer säkert glittra på vattnet i mängder. Madeleine har sytt nya kläder på symaskinen Jätte kul - då jag minns min tid med alla designade kläder jag själv skapade. Martin gör rent räcke ute för att målas vitt och vackert och Markus äter frukost kl 12.00 mitt på dan. Kram - kanske vi kan köra Skype i kväll ? Mamma

2012-05-13 @ 11:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0