ZUMBA :D

Hejsan,
seg dag idag.

Vaknade up och allt det där tjatet. Och sedan åkte jag såklart till skolan med min nya väska (se söndagsinlägget somk snart kommer up)

engelska
såg Jaime för första gången på en vecka
track - satt och pratade med tränaren:)
algebra - ska måla någon bild, valde Bamse som man ska göra större. Hoppas det går bra, är inte min starka sida att teckna direkt.
lunch
fysik - då vi tittade på en film och sedan så gick jag och drack vatten eftersom jag hade huvudverk och gick tillbaka till Doc för att få en huvudvärkstablett. Första medicinen jag tar på evigeheter typ!
us history - tittar på en film.
psychology - det var en tjej som hade spytt utanför dörren - pga. migrän typ. Och jag freakde ut, inte jätteroligt- överreagerade eftersom alla låtsasspydde, inte jättekul.
yearbook - då jag efter ett tag gick tillbaka till Doc, för jag hade tråkigt(som alltid i och för sig).

Sedan ringde klockan och jag gick och tog bussen hem. Kom hem och åt 2 mackor eftersom Monica sa att hon inte skulle ha tid att laga mat(hon var ute). Sedan gick jag med Alessia och tittade på Zumba ställe och även till yoghurtstället! MUMS!

var på mitt rum en stund och klockan halv åtta så gick jag och Ines iväg till Zumba stället med Alessia. SJUKT KUL!!! Jag funderar på att skaffa ett månadskort, men Monica tvekade. Men jag gör ju ingenting på vardagarna ändå! Och det var riktigt roligt, och känns så bra efteråt!
Nu ska jag gå och ta en dusch och sedan gå och lägga mig! 
godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det vore väl perfekt att träna zumba. Något att göra på em. Kram pappa.

2012-05-02 @ 06:57:43
Postat av: Madeleine

Hej! Puss Madeleine

2012-05-02 @ 19:14:28
Postat av: Mamma

Håller på Zumba - finns överallt i Sverige och superpopulärt.

Kram Mamma

2012-05-02 @ 21:54:36
Postat av: Mamma

Adresser inför ansöknimgar kanskw vi tillsammans kan få ihop o helgen via skype ?

Kamske ska du ha med att du skapat och har en egen blogg sedan i juli förra året ?

Längtar Till Dig



Kram och Godnatt

2012-05-02 @ 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0